středa 23. srpna 2017

Přečtené knihy - červen 2017

Pomalu a jistě napravuji resty. :D Dostáváme se k červnu, kde jsem přečetla pouze 4 knihy. Je to bída, ale učila jsem se na zkoušky a do toho mi začala brigáda, takže lépe to opravdu nešlo. ;-)

NahlíženíStačí jen chtítCísařovy čepelePaní půlnoci

Nahlížení: 3,5/5
Stačí jen chtít: 4/5
Císařovy čepele: 5/5
Paní půlnoci: 4/5

Nejlepší kniha: Císařovy čepele a to bez debat. Kniha se zařadila mezi mé úplně nejoblíbenější příběhy. Děj je dramatický, nabitý akcí a navíc poutavý. Brian Steveley je rozený vypravěč, momentálně čtu druhý díl a celou sérii si nemůžu vynachválit. Mohu jen doporučit. Konečně nějaká pořádná fantasy kniha. :)


Nejhorší kniha: Nakonec zvolím Nahlížení od české autorky. Čtení to vůbec nebylo špatné. Dialogy pobavila, hrdinka mi byla sympatická, ale mezi ostatními knihami byla nejslabší. Ale je to opravdu milý, pohádkový příběh, akorát určený mladším čtenářům.



5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Pro mě ne. :D Já jsem hroznej knihomol a většinou toho přečtu mnohem víc. ;-)

      Vymazat
  2. Vybrala bych si přesně stejně :) Císařovy čepele jsou asi nejlepší kniha, kterou jsem letos četla :) A naopak Nahlížení mě tenkrát při čtení moc nebavilo, vážně je pro mladší čtenáře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím, že i jedna kniha je pěkná. Vzhledem k tomu, jak všichni civí do telefonu. U přítele jsem ráda za každý koupený a přečtený komiks :D I když na jeho obranu čte komiksy které mají 1000 stran :D a mnohdy si říkám, že za ty řeči mě jednou ve spánku komiksem ubije :D Nahlížení jsem nečetla, ale čtu hodně o knize recenze a všichni se shodnete, že je spíše pro mladší čtenářky, tudíž vynechám :)

    OdpovědětVymazat