středa 27. září 2017

Přečtené knihy - srpen 2017

Stejně jako v červenci, tak i v srpnu se mi povedlo přečíst 6 knih.


Prozřetelnost ohněScarletCinderSvádění a láskominkyKorunaSlyším tě všude

Prozřetelnost ohně: 5/5
Scarlet: 4/5
Cinder:  4/5
Svádění a laskominky: 3/5
Koruna: 3/5
Slyším tě všude: 4,5/5


Nejlepší kniha: Musela jsem vybrat Prozřetelnost ohně -Brian Staveley je prostě rozený vypravěč a jeho knihy jsou opravdu napínavé a poutavé. Císařovy čepele bych zařadila k nejlepším fantasy knihám vůbec. Druhý díl nebyl jedním slovem dechbouroucí, jako tomu bylo v předchozím, díle ale 5 hvězdiček si určitě zaslouží. 
Moc ráda se pustím do závěrečného dílu. :)





Nejhorší kniha: Svádění a laskominky bych zařadila do takového průměru. U knihy jsem se chvílemi pobavila, ale byla napsaná tak neuvěřitelně a na můj vkus se v ní objevovalo nějak moc vulgárních výrazů. 


Nejhezčí obálka: Koruna. Já obálky k sérii Selekce prostě zbožňuju, vizuálně jsou dokonalé a zdobí mi moji knihovničku. Po obsahové stránce už to taková bomba není. :D Ale jde o příjemnou oddechovku.


Tip na knihu. Pokud jste si oblíbili téma čtení myšlenek, mohu doporučit Slyším tě všude, příběh mě mile překvapil. :)




5 komentářů:

  1. Krásný výčet. Já jsem četla Cinder a Scarlet - Cinder za mě průměrná, ale druhý díl si mě získal. Ze Selekce jsme četla jen první díl a jsem strašně zvědavá na Prozřetelnost ohně :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že čteme podobné knihy. :D Stejně jako u tebe jsem od Cinder čekala víc, ale druhý díl to napravil. ;-)

      Vymazat
  2. Já teď dočetla Císařovy čepele a ona nadšená jsem nebyla :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi snad ani nechce věřit. :D Já na Císařových čepelích nenašla sebemenší výtku. Tahle kniha patří mezi mé nejoblíbenější a nemohla jsem se od čtení odtrhnout. Další příklad toho, jak má každý čtenář jiný vkus. Já byla nadmíru nadšená. :)

      Vymazat
  3. Pěkné čtenářské skóre :) Já se nejvíce těším na Prozřetelnost ohně :) Císařovy čepele mě ohromily, tak snad se to povede i druhému dílu :)

    OdpovědětVymazat