neděle 18. února 2018

2. narozeniny blogu + soutěž


Jde tomu jen těžko uvěřit, že už dva roky poctivě sepisuji názory na knihy. Přesně 17.2.2016 jsem si založila tenhle knihomolský blog a nemohu si tohle moje rozhodnutí vynachválit. Ještě dnes si pamatuji na adrenalin, který mi proudil v žilách, když jsem zveřejnila svůj první příspěvek, nebo když jsem objevila první komentář. Stále cítím ohromnou radost, když se mi podaří získat nějakou novou spolupráci nebo pravidelného čtenáře. Psaní článků mě stále hrozně baví a jsem nadšená z čtenářské komunity, která je plná milých lidí. 
Když někdo čte vaše články, nad kterými strávíte čas je to prostě ta nejlepší odměna. A já bych chtěla vám, moji čtenáři, hrozně moc poděkovat. Díky zpětné vazbě mě psaní stále baví a vaše komentáře mi vykouzlí úsměv na tváři. Děkuji všem, kteří na můj blog zavítají, cením si toho. :)

Připravila jsem  pro vás k příležitosti narozenin blogu - soutěž. Jelikož má každý rád jiný žánr a styl, rozhodla jsem se do soutěže místo knihy dát záložku, která se hodí snad každému správnému knihomolovi. :)




Pravidla soutěže jsou naprosto jednoduchá, stačí mi napsat do komentáře vaši přezdívku, s kterou sledujete můj blog. To je vše. :)

Soutěž probíhá od 18.2 2018 do 17.3. 2018, máte tedy dostatek času se zúčastnit. Vítěze budu losovat pomocí random.org a vyhlásím ho 18.3. 2018  a poté má tři dny na to, aby na můj email spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz odeslal svoji adresu, abych mu mohla poslat výhru.

Přeji hodně štěstí! :)
Mějte se krásně, Tereza

31 komentářů:

  1. Ke druhým narozeninám gratuluju. ♥ přeju ať oslavíš minimálně jednou tolik. :) Sleduju tě pod jménem TheMelorry :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také doufám, že ještě nějaký čas mezi knihomoly vydržím. :D

      Vymazat
  2. Gratuluji a přeji ať tě blogovaní nadále baví a přeji hodně spokojených čtenářů.
    Sleduji tě jako Marcela Pudichová

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluju. :) Teda, já už bloguju snad přes 10 let a současný blog mám asi tak cca 5 let nebo tak nějak, že to už ani nepočítám. :D Ale na začátku to vždycky překvapí, když člověk překoná ten první nebo druhý rok. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Doufám, že se v budoucnu alespoň přiblížím tvé výdrži. :D 10 let to už by vážně chtělo pořádně oslavit. :D

      Vymazat
  4. Sleduji te pod účtem Google.
    eliskajandakova@gmail.com
    A přeji mnoho úspěchu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Velká gratulace - kromě toho, že blog vedeš tak dlouho i k tomu, že si na narozeniny pamatuješ (já totiž vždycky zapomenu :))
    A sleduji tě jako Lory Humble :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkji. :) Já si datum zapsala tlustě do diáře, abych nezapomněla. :D

      Vymazat
  6. Sleduji jako Betty Pávková. :-)
    A blogu přeji všechno nejlepší :-P Ať je na něm čím dál tím víc recenzí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stala jsi se vítězkou, napiš mi svoji adresu na email spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz! :)

      Vymazat
  7. Velká gratulace k blogovým narozeninám :) To to utíká :) Sleduji tě snad od začátku :) Tak hlavně hodně radosti z blogování a spoustu pěkného čtení i nadále :) Sleduji jako Aires world of books :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Také doufám, že radost z blogování vydrží i nadále. :D

      Vymazat
  8. Moc gratuluji, dva roky nejsou v bloggerském světě rozhodně krátká doba! Sleduji Tě jako Genevieva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Ty dva roky utekly jako voda, ale užila jsem si je. :)

      Vymazat
  9. Moc ti gratuluji k dvěma úspěšným rokům blogování a přeju mnoho dalších :)

    Eliz

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k narozeninám tvého blogu :) přejí mnoho mnoho dalších roku a hafec nádherných knih :) sleduji tě jako Iva Burdova

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji jako Klára Odehnalová:)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Moc moc gratuluji. Já se o knižní blog snažím chviličku. Zatím mi to moc nejde :D Doufám, že si jednou budu moct napsat podobný článek :-)
    Jinak jsem na tvém blogu poprvé, tak nevím jestli by bylo úplně fér obrat tvoje pravidelné čtenáře o výhru kdyby náhodou... Takže bezejména :D Přeji hodně milých čtenářů do dalších let :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc gratuluji, jen tak dál. :)
    GFC: ZdeňkaM

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji, je tak dál. Sledují pod Eliska Vasutova

    OdpovědětVymazat
  15. Přeji hodně zdaru do dalšího blogování. Sleduji tě pod svým jménem, tedy Kateřina Miklíková

    OdpovědětVymazat
  16. Přeji hodně nápadů a ať se daří. Sleduji blog pod jménem Barbora Klejchová

    OdpovědětVymazat
  17. Soutěže se zúčastnilo 15 lidí(jak na instagramu tak na blogu), zbytek jsem musela diskvalifikovat, protože nedodržel pravidla soutěže. Random.org vybral číslo 6 a vítězem se tedy stává Betty - hlavavknihach.blogspot.cz! Poprosím o zaslání adresy na
    email - spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz. :)

    OdpovědětVymazat